ЗРОБІТЬ СВІЙ БРЕНД ПОМІТНИМ ДЛЯ ВСІХ ВІДВІДУВАЧІВ ВИСТАВКИ
Пропонуємо вам скористатися додатковими рекламними можливостями під час виставки. Перелік рекламних послуг знаходиться нижче.
У зв'язку з великим попитом на деякі позиції із переліку та їх обмеженою кількістю, необхідно уточнювати їх наявність. За тих же причин позиції 1, 4, 10 із нижченаведеного переліку пропонуються тільки у пакетах із наданням статусу партнера заходу:
- Платиновий партнер виставки*
- Золотий партнер виставки*
- Генеральний партнер виставки*
*Назва статусу може бути запропонована Замовником
Щоб дізнатися вартість послуг та умови їх придбання, звертайтесь, будь‑ласка, за телефоном (044) 201‑11‑63 або електронною поштою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа - Тетяна Єльчева.
Перелік деяких рекламних послуг для учасників та партнерів
заходів Департаменту організації виставок МВЦ
|
Найменування послуги |
1. |
Розміщення рекламного банера на зовнішніх стінах виставкових павільйонів Міжнародного виставкового центру під час заходу (місце і розмір узгоджується додатково) |
2. |
Розміщення рекламного банера під час заходу всередині павільйону на балконах або вдовж стін павільйонів (місце узгоджується додатково) |
3. |
Розміщення рекламного банера (roll‑up) всередині павільйону на території пунктів харчування (місце узгоджується додатково) |
4. |
Присутність логотипу на носіях, які задіяні в рекламній кампанії, що супроводжує захід: |
- логотип на зовнішніх рекламних носіях у Києві та на ключових під'їзних шляхах до міста протягом вересня‑жовтня (більше 20 шт) |
|
5. |
Розміщення рекламного банера на двох сайтах Міжнародного виставкового центру (iec‑expo.com.ua, tech‑expo.com.ua, відвідуваність в середньому 1500 осіб за добу) |
6. |
Розміщення інформації на сторінках виставки в соцмережах |
7. |
Розміщення кольорової реклами в офіційному каталозі виставки у друкованому та електронному вигляді, формат А5 |
- обкладинка (друга сторінка) |
|
8. |
Розміщення логотипу в інформаційних листах про виставковий захід: |
- на іменних листах, що надсилаються адресно факсом або електронною поштою (власні бази МВЦ, не менш як 8000 адрес протягом 3 тижнів до відкриття заходу) |
|
9. |
Логотип на електронному запрошенні (організатор розповсюджує серед учасників виставки, учасники передають запрошення своїм гостям для безкоштовного входу на виставку, тираж близько 5 тис) |
10. |
Логотип на беджах для відвідувачів (online та on site реєстрація) та на паперових анкетах, які заповнюють відвідувачі. Тираж 28 000, беджі дійсні для кількох суміжних заходів |
11. |
Адресна розсилка (Укрпошта) рекламної листівки (200х110) одночасно із запрошенням на виставку. Використовуються власні бази МВЦ (більше 60 000 адрес). Надається можливість обрати необхідну кількість адрес із рубрикатора |
12. |
Поширення рекламної та сувенірної продукції на стенді реєстрації відвідувачів виставок: |
- пакети целофанові |
|
- ручки |
|
13. |
Вкладення рекламної листівки (не більше 1 аркуша форматом не більше А4) у пакети учасників |
*Виготовлення рекламних матеріалів здійснюється Замовником окремо
ТОВ «Міжнародний виставковий центр»,
Адреса: 02002, м. Київ, Броварський пр, 15
тел.\факс: (044) 201-11-63, 201-11-64,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., www.iec-expo.com.ua