Виставки Києва, Міжнародний виставковий центр Київ МВЦ.

footerfacebookicon linkedinicon footertwittericon youtubeicon

Україна, 02002, Київ, Броварський проспект, 15
тел./факс: +38 (044) 201-11-61

Як отримати максимальну вигоду
від участі у виставці

МВЦ є давно відомим, визнаним і ефективним майданчиком по організації виставок. Наші завдання перед своїми партнерами‑учасниками - організувати якісне розміщення експозиції, забезпечити широке висвітлення заходів по всім можливим каналам, залучити максимальну кількість відвідувачів і доповнити все це корисними та цікавими подіями у вигляді конференцій, семінарів, панельних дискусій, круглих столів та іншого.

Але ефективність участі у виставці безпосередньо для Вашої компанії залежить не тільки від нас. Щоб отримати максимальний результат, варто дотримуватися певних правил, що стосуються процесу підготовки до виставки і самого процесу її проведення. Найчастіше вони банальні, але наш досвід показує, що багато компаній іноді не надають належного значення простим, але важливим речам, від чого страждає загальна ефективність.

При підготовці до виставки і в процесі участі
в ній важливо врахувати наступні кроки:

1. ВИЗНАЧИТИ КОНКРЕТНІ ЦІЛІ УЧАСТІ У ВИСТАВЦІ

Традиційно це можуть бути - презентація компанії та/або її продукції; формування та підтримка іміджу компанії; підтвердження присутності компанії на ринку; пошук нових партнерських контактів; пошук і/або розвиток каналів збуту; вивчення попиту; вивчення конкурентного середовища і т.д.

2. ВИБРАТИ І ЗАБРОНЮВАТИ РОЗМІЩЕННЯ НА ЕКСПОЗИЦІЇ

Очевидна істина в тому, що чим раніше ви це зробите, тим більш оптимальним буде розміщення вашого виставкового стенду.

3. ВИЗНАЧИТИСЯ З КОНЦЕПЦІЄЮ СТЕНДА

Виставковий стенд - це виїзний варіант шоу‑руму вашої компанії. Відповідно, він повинен найкращим чином відображати її стиль, цінності та цілі. У цьому питанні також важливо визначатися й погоджувати заздалегідь такі параметри стенда, як тип, розмір, необхідний ступінь мобільності, потреба в інфраструктурі та інше. Це дасть вам можливість більш вільного вибору, тому що чим пізніше ви визначаєтесь з усіма цими параметрами, тим у більш скрутному становищі в порівнянні з більш моторними конкурентами ви опиняєтеся.

4. ВИЗНАЧИТИСЯ З ЗАХОДАМИ, ЯКІ БУДУТЬ СПРЯМОВАНІ НА ЗБІЛЬШЕННЯ ВІДВІДУВАНОСТІ ВАШОГО СТЕНДА

Тут досить широкий простір для креативних ідей.

МВЦ пропонує зі свого боку традиційні методи - розміщення інформації про вашу участь у майбутній виставці на ресурсах МВЦ і в спеціальних каталогах, прокручування рекламних роликів про вашу компанію по внутрішньому радіо, демонстрація відеороликів на виставкових плазмах і т.д.

Але для максимальної ефективності варто організовувати різні заходи на самому стенді - це більшою мірою приваблює відвідувачів. Серед перевірених ідей - конкурси та розіграші, фотосесії, тестування продукції, демонстрація роботи обладнання, яскраві шоу (світлові, ігрові, музичні, акробатичні і т.п.). До слова, за нашим досвідом, демонстрація працюючого обладнання - найпотужніший ресурс для залучення уваги відвідувачів.

Ефективна також робота промоутерів, які можуть роздавати ваші рекламні матеріали в залі, інформувати відвідувачів про ваші заходи та запрошувати їх до вашого стенду.

5. ПІДГОТУВАТИ РЕКЛАМНІ МАТЕРІАЛИ, ПОЛІГРАФІЧНУ ТА СУВЕНІРНУ ПРОДУКЦІЮ

Тут також великий вибір варіантів досягнення ваших цілей, але існує стандартний "затребуваний" набір рекламної продукції, яка необхідна на виставці.

Це обов'язковий носій інформації про вашу компанію і її продукцію в будь-якому зручному для вас вигляді - каталог, листівка, візитки компанії і її ключових представників, сувенірна продукція для різних категорій відвідувачів - від ручок, блокнотів, календариків і пакетів для масових відвідувачів - до ексклюзивних презентів для VIP‑персон.

6. ПІДГОТУВАТИ МЕНЕДЖЕРІВ – ОПЕРАТОРІВ СТЕНДА ДО ЕФЕКТИВНОГО КОНТАКТУ З ВІДВІДУВАЧАМИ

Від їх професіоналізму залежить ступінь кінцевого інтересу до вашої компанії і її продукції з боку споживачів і партнерів, які відвідують виставку.

Менеджер повинен бути зацікавлений у спілкуванні з відвідувачами. Бути в потрібному ступені представницьким, комунікабельним, компетентним, чітко розуміти цілі участі підприємства у виставці. Повною мірою володіти інформацією про компанію, продукцію, системі роботи і т.д. Вільно орієнтуватися в презентаціях, заходах, потрібних контактах. Мати постійний зв'язок для консультацій з фахівцями компанії, щоб висвітлювати додаткові питання, що виникли з боку зацікавлених відвідувачів, і, цілком ймовірно, оперативно обробляти заявки.

Важлива злагоджена робота всіх менеджерів стенду, особливо якщо вони представляють різні відділи компанії (виробництво, маркетинг, продажі і т.д.).

Як елемент підвищення іміджу компанії можна використовувати єдиний корпоративний стиль для менеджерів, як мінімум щодо аксесуарів - хустки, краватки, шарфи та інше. Менеджери повинні відрізнятися від відвідувачів, інакше може виникнути ситуація, коли ваш потенційний клієнт не знає, до кого звернутися на стенді, і ви втрачаєте корисний контакт.

Не варто недооцінювати той факт, що виставка в більшості своїй є діловою подією, і вигляд учасників повинен бути відповідним, що розташовує до ділового спілкування.

7. ПРОДУМАТИ ОРГАНІЗАЦІЮ ЗАХОДІВ ПО ЗАПРОШЕННЮ БІЗНЕС‑ПАРТНЕРІВ

Необхідно заздалегідь повідомити бізнес‑партнерів про майбутній захід і вашу участь у ньому, щоб вони могли попередньо врахувати це у своєму графіку.

МВЦ висвітлює вашу участь у виставках на всіх своїх ресурсах і в більшості профільних медіа, але з вашого боку варто анонсувати участь компанії на корпоративному сайті та в ЗМІ, з якими, можливо, ексклюзивно контактуєте тільки ви. Як показала практика, один з найбільш ефективних ресурсів - розсилка індивідуальних запрошень по Вашим базам контактів.

8. ОРГАНІЗУВАТИ АЛГОРИТМ ОБРОБКИ КОНТАКТІВ І ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ВИСТАВКИ

Необхідно враховувати, що в процесі виставки у вас буде великий потік відвідувачів, величезна кількість контактів, і все це - ваші потенційні перспективи для розвитку компанії і просування її продукції.

Щоб не упустити потенційно корисні контакти, варто попередньо подбати про механізми їх збору та обробки.

Наші рекомендації:

- У процесі виставки формувати список відвідувачів стенду, відзначаючи їх важливість або пріоритетність; обов'язково нагадувати про себе після виставки (відразу й пізніше), здійснюючи дзвінки, розсилки і т.д.; запропонувати найперспективнішим відвідувачам будь‑які захоплюючі механізми (індивідуальні презентації, знижки, подарунки, бонуси і т.п.).

- Після закінчення виставки підведіть основні підсумки. Оцініть ступінь досягнення поставлених цілей, якість роботи вашого персоналу на стенді, рівень самого стенду, якісний склад відвідувачів і т.д.

- Найважливіший параметр в оцінці підсумків виставки - це досягнення головних цільових показників (число укладених контрактів, укладених угод або здійснених продажів, кількість встановлених контактів, викликаний у ЗМІ резонанс і т.д.).

- Підведення підсумків - це не настільки банальний процес, як може здаватися на перший погляд. Якісна оцінка результатів заходу - це важливо для подальшої перспективи. Не менш важлива й увага до організаційних деталей.

Якщо ви не проаналізуєте свої власні прорахунки, то велика ймовірність їх повторення на всіх інших виставках, у яких ви захочете взяти участь. Якщо ж у ході підбиття підсумків роботи ви відзначите моменти позитивні та негативні, оціните недоліки у своїй роботі або вкажете на недоробки з боку організаторів, то ми з вами зможемо спільно продуктивно попрацювати над підвищенням ефективності вашої участі в наступних виставках.