Виставки Києва, Міжнародний виставковий центр Київ МВЦ.

footerfacebookicon linkedinicon footertwittericon youtubeicon

Україна, 02002, Київ, Броварський проспект, 15
тел./факс: +38 (044) 201-11-61

Події в цифровому форматі (віртуальні події):
Немає остаточної альтернативи для більшості німецьких компаній

віртуальні події- В даний час віртуальні події виконують важливу функцію заміщення, але мають значно меншу ефективність, ніж реальні виставки
- Опитування серед членів трьох найбільших німецьких галузевих асоціацій

Для більшості компаній у Німеччині події в цифровому форматі на даний час не є постійною альтернативою реальним виставкам: 17% компаній наразі вдається до віртуальних заходів через численні скасування виставок, але хотіли б натомість відмовитись від цього, коли з’явиться можливість провести реальну виставку. 48% компаній, продовжуючи використовувати цифровий формат, хотіли б у майбутньому брати участь у реальних виставкових заходах. 14% не вважають віртуальні події альтернативою реальним, навіть якщо останні не можуть проводитися. Лише 21% підприємств вважають віртуальні презентації серйозною альтернативою реальним виставкам, у тому числі у довгостроковій перспективі.

Це результат опитування 427 німецьких підприємств галузі машинобудування, електротехніки та електроніки, оптики, фотоніки та медичних технологій, проведеного у 4 кварталі 2020 року за участю асоціацій VDMA, ZVEI, SPECTARIS та AUMA.

Слід зауважити, що більше половини опитаних компаній вже випробували цифрові формати. Загалом у 2020 році в Німеччині відбулося майже 50 онлайн‑заходів, які замінили скасовані виставки. У той же час конкретні результати таких віртуальних подій для бізнесу, очевидно, досить скромні: компанії‑експоненти досягли в середньому 1/4 від того результату, який було досягнуто ними на виставках у реальному форматі. 30% компаній досягли лише 10% результату, тоді як пікові значення ефективності 70% і більше досягли лише 3% опитаних компаній.

Йорн Хольтмайєр, керуючий директор AUMA - Асоціації німецької виставкової галузі, коментує: «Звичайно, також тут відіграє свою роль відносно обмежений досвід організації бізнес‑подій у віртуальному форматі. Немає сумнівів, що в даний час вони виконують важливу функцію щодо підтримки контактів із клієнтами та надання інформації. Однак, враховуючи дуже різну оцінку переваг цифрових та реальних подій, навряд чи можна уявити, що події у виключно онлайн‑форматі можуть стати повноцінною альтернативою реальним виставкам». Це пов’язано з тим, що недостатньо успішні результати віртуальних заходів доводиться компенсувати за рахунок застосуванням додаткових нових інструментів.

Крім того, опитування показало, що особисті контакти, презентація інновацій в «живому» форматі та залучення нових клієнтів були найважливішими аргументами для участі компаній у реальних виставках. Очевидно, що фізична присутність людей та продуктів впливає на успіх бізнесу.

Джерело:  www.auma.de