Виставки Києва, Міжнародний виставковий центр Київ МВЦ.

footerfacebookicon linkedinicon footertwittericon youtubeicon

Україна, 02002,
Київ, Броварський проспект, 15

ЗРОБІТЬ СВІЙ БРЕНД ПОМІТНИМ ДЛЯ ВСІХ ВІДВІДУВАЧІВ ВИСТАВКИ

Пропонуємо вам скористатися додатковими рекламними можливостями під час виставки. Перелік рекламних послуг знаходиться нижче.

У зв'язку з великим попитом на деякі позиції із переліку та їх обмеженою кількістю, необхідно уточнювати їх наявність. За тих же причин позиції 1, 4, 10 із нижченаведеного переліку пропонуються тільки у пакетах із наданням статусу партнера заходу:
- Платиновий партнер виставки*
- Золотий партнер виставки*
- Генеральний партнер виставки*
*Назва статусу може бути запропонована Замовником

Щоб дізнатися вартість послуг та умови їх придбання, звертайтесь, будь‑ласка, за телефоном (044) 201‑11‑63 або електронною поштою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа - Тетяна Єльчева.

Перелік деяких рекламних послуг для учасників та партнерів
заходів Департаменту організації виставок МВЦ

 

Найменування послуги

1.

Розміщення рекламного банера на зовнішніх стінах виставкових павільйонів Міжнародного виставкового центру під час заходу (місце і розмір узгоджується додатково)

2.

Розміщення рекламного банера під час заходу всередині павільйону на балконах або вдовж стін павільйонів (місце узгоджується додатково)

3.

Розміщення рекламного банера (roll‑up) всередині павільйону на території пунктів харчування (місце узгоджується додатково)

4.

Присутність логотипу на носіях, які задіяні в рекламній кампанії, що супроводжує захід:
- ділова та спеціалізована преса (буде задіяно орієнтовно 15 друкованих видань протягом року)

- логотип на зовнішніх рекламних носіях у Києві та на ключових під'їзних шляхах до міста протягом вересня‑жовтня (більше 20 шт)

5.

Розміщення рекламного банера на двох сайтах Міжнародного виставкового центру (iec‑expo.com.ua, tech‑expo.com.ua, відвідуваність в середньому 1500 осіб за добу)

6.

Розміщення інформації на сторінках виставки в соцмережах

7.

Розміщення кольорової реклами в офіційному каталозі виставки у друкованому та електронному вигляді, формат А5
- кольорова сторінка

- обкладинка (друга сторінка)

8.

Розміщення логотипу в інформаційних листах про виставковий захід:
- електронна пошта серед потенційних учасників та відвідувачів виставки (власні бази МВЦ, не менш як 10 000 адрес у кожній розсилці, протягом року близько 15 розсилок)

- на іменних листах, що надсилаються адресно факсом або електронною поштою (власні бази МВЦ, не менш як 8000 адрес протягом 3 тижнів до відкриття заходу)

9.

Логотип на електронному запрошенні (організатор розповсюджує серед учасників виставки, учасники передають запрошення своїм гостям для безкоштовного входу на виставку, тираж близько 5 тис)

10.

Логотип на беджах для відвідувачів (online та on site реєстрація) та на паперових анкетах, які заповнюють відвідувачі. Тираж 28 000, беджі дійсні для кількох суміжних заходів

11.

Адресна розсилка (Укрпошта) рекламної листівки (200х110) одночасно із запрошенням на виставку. Використовуються власні бази МВЦ (більше 60 000 адрес). Надається можливість обрати необхідну кількість адрес із рубрикатора

12.

Поширення рекламної та сувенірної продукції на стенді реєстрації відвідувачів виставок:
- логобенди для беджів відвідувачів (не включаючи беджі для ВІП гостей та офіційних іноземних делегацій)

- пакети целофанові

- ручки

13.

Вкладення рекламної листівки (не більше 1 аркуша форматом не більше А4) у пакети учасників

*Виготовлення рекламних матеріалів здійснюється Замовником окремо

ТОВ «Міжнародний виставковий центр»,
Адреса: 02002, м. Київ, Броварський пр, 15
тел.\факс: (044) 201-11-63, 201-11-64,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., www.iec-expo.com.ua