Вітаємо всіх!
Наша команда вже у повному складі на робочих місцях, чого і вам бажаємо!
Раді відновити спілкування і відповісти на питання, які зараз звучать найчастіше:
ЧИ ВІДБУДЕТЬСЯ ВИСТАВКА?
На даний момент підстав для скасування виставки немає. Європейські країни, з якими ми крокуємо паралельно на шляху до виходу з карантину, вже заявляють про відновлення у червні‑липні міжнародного авіасполучення, а з вересня - проведення виставкових заходів. При цьому у Польщі міжнародні виставки відкривають двері взагалі з 6 червня. Щодо України, то партнери МВЦ з організації виставок проведуть свої перші післякарантинні заходи вже у серпні.
Наразі питання більше не в тому, чи відбудуться виставки осіннього сезону, а в правилах безпеки під час їхнього проведення. Всі виставкові оператори зараз активно відпрацьовують це питання, розуміючи необхідність зберегти баланс дотримання максимальної захищеності і зручності. Тож готуємось до нового сезону вже у новому безпековому середовищі.
ЧОМУ ВАРТО БРАТИ УЧАСТЬ У ВИСТАВКАХ ПІД ЧАС КРИЗИ?
На жаль (а, може, й на щастя), нинішня криза у нашому досвіді не перша. Ще зовсім свіжа в пам'яті картина минулої кризи. Що показує практика?
У важкі часи одні компанії відмовляються від виставок, інші залишаються, треті беруть участь уперше. З іншого боку, згідно зі статистикою кількість цільових відвідувачів на виставках - перших осіб, співробітників, що володіють повноваженнями приймати рішення, фахівців - у кризовий період зростає! Чому це відбувається?
Відвідувачі приходять на виставки, щоб оперативно оцінити поточний стан справ, бути в курсі подій, побачити, в якому стані знаходяться гравці ринку, знайти точку опори для прийняття правильних рішень.
За результатами опитування Incomm Center for Research & Sales Training (США), 91% відвідувачів розцінюють відсутність компанії на провідній виставці як «тривожний сигнал».
Криза виробляє своєрідне «обнулення» відносин, тому з'являються можливості залучити клієнтів, які в інших обставинах навіть не стали б розглядати пропозиції про співпрацю.
Хтось втрачає постійних постачальників і шукає їм заміну. Хтось переглядає асортимент і позиціонування і вибирає продукцію іншого цінового сегменту. Хтось «про всяк випадок» підшуковує альтернативу тому, що використовує зараз.
Криза стимулює бажання отримувати інформацію з перших рук, особисто встановлювати і підтримувати ділові контакти, порівнювати і обирати актуальні пропозиції і продукти.
На виставки приходять найбільш зацікавлені і перспективні клієнти. Люди, що витрачають свій час і гроші на відвідування виставки, перебувають в активній фазі пошуку і збору інформації, свідомо заходять на стенди і проявляють інтерес до товарів і послуг, очевидно, більш сприйнятливі до пропозицій експонентів.
Виставки залучають найбільш платоспроможних споживачів. Згідно з дослідженням, опублікованим компанією Continental Exhibitions, відвідувачі галузевих виставок витрачають значно більше тих, хто не відвідує виставкові заходи. До чого це все призводить? На тлі зниження кількості експонентів і зростання відвідуваності результативність участі у виставках підвищується.
У кризові часи споживачі як ніколи потребують почуття впевненості в компанії, з якою співпрацюють. Не секрет, що багато клієнтів розцінюють щорічну участь компанії у професійних виставках як індикатор успішності і стабільності. Спеціалізована виставка - це відмінна можливість показати, що вам можна довіряти, здобути репутацію надійного партнера, з яким можна впевнено подолати кризу.
Так що принципова відповідь на питання «Чи варто брати участь у виставках під час кризи?» очевидна - так, варто. Необхідно лише продумати деталі.