Виставки Києва, Міжнародний виставковий центр Київ МВЦ.

footerfacebookicon linkedinicon footertwittericon youtubeicon

Україна, 02002,
Київ, Броварський проспект, 15

Video Block
МІЖНАРОДНИЙ ВИСТАВКОВИЙ ЦЕНТР
Головний івент простір країни!

Вітаємо всіх!
Наша команда вже у повному складі на робочих місцях, чого і вам бажаємо!
Раді відновити спілкування і відповісти на питання, які зараз звучать найчастіше:

ЧИ ВІДБУДЕТЬСЯ ВИСТАВКА?

На даний момент підстав для скасування виставки немає. Європейські країни, з якими ми крокуємо паралельно на шляху до виходу з карантину, вже заявляють про відновлення у червні‑липні міжнародного авіасполучення, а з вересня - проведення виставкових заходів. При цьому у Польщі міжнародні виставки відкривають двері взагалі з 6 червня. Щодо України, то партнери МВЦ з організації виставок проведуть свої перші післякарантинні заходи вже у серпні.

Наразі питання більше не в тому, чи відбудуться виставки осіннього сезону, а в правилах безпеки під час їхнього проведення. Всі виставкові оператори зараз активно відпрацьовують це питання, розуміючи необхідність зберегти баланс дотримання максимальної захищеності і зручності. Тож готуємось до нового сезону вже у новому безпековому середовищі.

ЧОМУ ВАРТО БРАТИ УЧАСТЬ У ВИСТАВКАХ ПІД ЧАС КРИЗИ?

На жаль (а, може, й на щастя), нинішня криза у нашому досвіді не перша. Ще зовсім свіжа в пам'яті картина минулої кризи. Що показує практика?

У важкі часи одні компанії відмовляються від виставок, інші залишаються, треті беруть участь уперше. З іншого боку, згідно зі статистикою кількість цільових відвідувачів на виставках - перших осіб, співробітників, що володіють повноваженнями приймати рішення, фахівців - у кризовий період зростає! Чому це відбувається?

Відвідувачі приходять на виставки, щоб оперативно оцінити поточний стан справ, бути в курсі подій, побачити, в якому стані знаходяться гравці ринку, знайти точку опори для прийняття правильних рішень.

За результатами опитування Incomm Center for Research & Sales Training (США), 91% відвідувачів розцінюють відсутність компанії на провідній виставці як «тривожний сигнал».

Криза виробляє своєрідне «обнулення» відносин, тому з'являються можливості залучити клієнтів, які в інших обставинах навіть не стали б розглядати пропозиції про співпрацю.

Хтось втрачає постійних постачальників і шукає їм заміну. Хтось переглядає асортимент і позиціонування і вибирає продукцію іншого цінового сегменту. Хтось «про всяк випадок» підшуковує альтернативу тому, що використовує зараз.

Криза стимулює бажання отримувати інформацію з перших рук, особисто встановлювати і підтримувати ділові контакти, порівнювати і обирати актуальні пропозиції і продукти.

На виставки приходять найбільш зацікавлені і перспективні клієнти. Люди, що витрачають свій час і гроші на відвідування виставки, перебувають в активній фазі пошуку і збору інформації, свідомо заходять на стенди і проявляють інтерес до товарів і послуг, очевидно, більш сприйнятливі до пропозицій експонентів.

Виставки залучають найбільш платоспроможних споживачів. Згідно з дослідженням, опублікованим компанією Continental Exhibitions, відвідувачі галузевих виставок витрачають значно більше тих, хто не відвідує виставкові заходи. До чого це все призводить? На тлі зниження кількості експонентів і зростання відвідуваності результативність участі у виставках підвищується.

У кризові часи споживачі як ніколи потребують почуття впевненості в компанії, з якою співпрацюють. Не секрет, що багато клієнтів розцінюють щорічну участь компанії у професійних виставках як індикатор успішності і стабільності. Спеціалізована виставка - це відмінна можливість показати, що вам можна довіряти, здобути репутацію надійного партнера, з яким можна впевнено подолати кризу.

Так що принципова відповідь на питання «Чи варто брати участь у виставках під час кризи?» очевидна - так, варто. Необхідно лише продумати деталі.