Виставки Києва, Міжнародний виставковий центр Київ МВЦ.

footerfacebookicon linkedinicon footertwittericon youtubeicon

Україна, 02002, Київ, Броварський проспект, 15
тел./факс: +38 (044) 201-11-61

5 ТЕНДЕНЦІЙ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ В 2021 році

Всесвітня асоціація виставкової індустрії UFI визначила п’ять основних тенденцій 2021 року, які визначатимуть розвиток міжнародної виставкової індустрії на найближчі рік‑півтора. Зазначені тенденції були виведені з обговорень зі світовим співтовариством UFI та іншими експертами, які мають відношення до виставкової галузі. Нижче представлені основні моменти з блогу UFI, де Генеральний директор UFI Кай Хаттендорф обговорює тенденції:

1. Загроза поступово зникне

Перше і головне: це також мине. Пройде час і пандемія закінчиться, навіть якщо вірус нікуди не зникне. Бізнес відновить роботу і життя повернеться у звичайний режим. Торгові майданчики та простір для зустрічей, які наша галузь будує і організовує, відіграватимуть ключову роль у відновленні економіки, і все більше урядів це розуміє. Наприклад, в Австралії є державне фінансування. Німеччина відокремлює виставки від масових заходів і заявляє, що відвідування виставки є важливою поїздкою. Сінгапур активно вивчає можливості відродження сектору ділових подій. Якщо ми, як виставкова індустрія та як велика спільнота організаторів ділових подій, збережемо єдність і дійдемо спільної думки з урядом, інші уряди приєднаються.

2. Індустрія відновиться

Ми побачимо, як наша галузь знову зростатиме в 2021 році. І в 2022, і в 2023 роках, і далі. Частково це проста математика, оскільки ми втратили, за оцінками, 70% доходів у всьому світі в 2020 році. Деякі ринки швидко вийдуть з кризи, іншим знадобиться більше часу. Але ми знаємо - як із наших глобальних досліджень, так і з досвіду ринків Китаю, - що компанії прагнуть повернутися до виставкових залів. Світові ЗМІ як, наприклад, New York Times, пишуть, що «…для малих та середніх компаній (виставки) - це вікно у світ». Обмеження та складнощі у здійсненні подорожей означатимуть, що спочатку виставки національного та регіонального масштабу сприятимуть цьому відновленню. Товари та торгові марки будуть легше подорожувати на довгі дистанції, ніж відвідувачі. Глобальні виставки чекає період так званої глокалізації - пристосування до локальних умов. І, звичайно, ми будемо запускати виставки у безпечному режимі, з дотриманням встановлених санітарних норм протидії COVID.

3. Повернення до основ - зосередження уваги на торгівлі на виставці

Наступні рік-півтора відзначатимуться пожвавленням торгівлі і торгових заходах. Це передбачає реальні зустрічі покупців з продавцями для ведення бізнесу; повернення до реальних, «живих» подій після онлайн‑формату. Людям і компаніям доведеться знову «перезарядити» свої ділові відносини, які до цього ледве трималися лише завдяки цифровим та віртуальним подіям. Бюджети виставок виростуть: ділові події є і залишаються на сьогоднішній день найбільш актуальним каналом збуту для малих та середніх підприємств, і вони залучають переважну більшість клієнтів нашої галузі.

4. Цифрові події - це виклик для кожного

Найбільш обговорюваною темою в 2021 році може бути майбутня роль змішаних - онлайн- та реальних - виставок. Загальна дискусія про "гібридизацію", яку ми вели в 2020 році, буде розвиватися і ставати більш конкретною. Тиск зараз чиниться скрізь. Організатори змушені проходити складний шлях швидкісного навчання, до якого галузі довелося вдатися під час пандемії. Давайте, нарешті, залишимо поняття «віртуальної виставки» в минулому! У гіршому випадку, «гібридна» виставка примножує складності та мінімізує фінансовий результат. У найкращому випадку вона може значно розширити аудиторію, створивши цілорічні ринки. Однак нам потрібно пройти довгий шлях, перш ніж ми зможемо реалізувати цей потенціал.

5. Люди досягнуть мети

Зараз ми всі зазнаємо збитків, і дуже багато талановитих організаторів подій опинилися без роботи. Великі корпорації шукають організаторів заходів та почнуть наймати їх на роботу, як тільки відновиться основна діяльність. Підтримувати зв’язок між людьми в ці часи, коли все змінюється, буде складним завданням, тому такі галузеві спільноти, як Exhibition Think Tank Club, стануть потужними та важливими платформами для нашої галузі. Водночас COVID‑19 підкреслив важливість фізичних зустрічей. Отже, в результаті все більше людей братимуть участь у подіях. Ми завжди залучали таланти найрізноманітнішого походження - за фахом, расою, національністю, статтю чи набором навичок. Ця різноманітність завжди робила нашу галузь міцнішою, і так буде продовжуватись у світі і після пандемії COVID.

Цей був дуже незвичайний і непростий рік для нашої галузі, а також для команди UFI. Я хочу скористатися можливістю, щоб подякувати всім вам за безліч позитивних відгуків та коментарів, якими ви поділилися з нами протягом останніх місяців, вони надихають та спонукають!

By Kai Hattendorf, UFI Managing Director & CEO

Source: blog.ufi.org