"Живі" події - вибір світового бізнесу
Вже майже рік лютує коронавірус, що спровокував необхідність переходу багатьох подій і заходів на цифрові платформи. Однак численні дослідження і глобальний аналіз за різними напрямками показали, що компанії прагнуть якомога швидше повернутися до форматів особистих зустрічей і прямих контактів з партнерами і потенційними клієнтами. Цей механізм визнається як найбільш ефективний маркетинговий інструмент для відновлення бізнесу після "пандемічної кризи". Особистий контакт і довіра завжди були і залишаються ключовими факторами побудови надійного й ефективного партнерства.
Минув рік роботи в режимі вимушеної «віртуалізації» спілкування, але говорити про можливість повноцінної заміни оффлайн‑подій віртуальними - явно передчасно. Більше того, фахівці переконані, що в більшості випадків онлайн‑формат може успішно доповнювати "живий" захід, але ніяк не може його замінити. Виставкова галузь - найяскравіше тому підтвердження.
Онлайн‑платформи, при всіх своїх перевагах, не можуть забезпечити можливість потенційному споживачу наживо побачити і оцінити ключові параметри продукції, такі як вага, розмір, загальний масштаб, вигляд, запах і тактильність, інші характеристики, які можуть бути важливі для різних людей в різних випадках.
Є й багато інших переваг виставкових заходів, які не переносяться в цифровий формат:
- Живе спілкування з профільними фахівцями;
- Особисте знайомство з першими особами компаній;
- Можливість повноцінного контакту з представниками різних компаній в одному просторі;
- Обговорення будь-яких питань в "живих" бесідах без імовірних технічних обмежень;
- Можливість комплексної оцінки експонатів, які цікавлять відвідувача (індивідуальні консультації, тестування, нюанси експлуатації та інше).
І головний чинник: на виставці завжди можливо укласти повноцінний контракт, випробувати і придбати обладнання, запчастини, матеріали, порівняти продукцію різних компаній, обрати найбільш вигідну пропозицію.
Зрештою, саме фізична присутність людей і продуктів в одному просторі формує споживчий успіх і має вирішальне значення для будь‑якого бізнесу.
Ми раді, що наша консервативна галузь, як і раніше, відіграє ключову роль у формуванні прямого контакту між компаніями і їх клієнтами. Команда МВЦ рада старатися для Вас і створювати максимально сприятливі, комфортні і безпечні умови для успіху і розвитку вашого бізнесу через участь у щорічних спеціалізованих виставках.