Виставки Києва, Міжнародний виставковий центр Київ МВЦ.

footerfacebookicon linkedinicon footertwittericon youtubeicon

Україна, 02002,
Київ, Броварський проспект, 15

Поступово світ починає виходити з ізоляції, спричиненої пандемією. Практично всі галузі, у різному темпі, але відновлюють роботу. Є надія, що вже незабаром ми всі повернемося до звичного ритму діяльності, і замість потоку тривожно‑панічних повідомлень про негаразди, які мають спіткати економіку, почуємо оптимістичні новини про її відновлення і зростання.

У такий період виставкова індустрія набуває особливого значення: саме «живі» бізнес‑заходи можуть суттєво прискорити відновлення світової економіки після карантину.

Участь у професійних виставках і конгресах, крім основного завдання - презентувати продукцію безпосередньо потенційним партнерам і споживачам - дає бізнесу ще цілу низку важливих переваг. У нинішній ситуації це можливість відновити або розгорнути продажі, налагодити нові зв'язки або відновити призупинені контакти, повернути робочі місця і в перспективі отримати прибуток.

До таких результатів можна йти й іншими шляхами, але саме виставки як інструмент найбільшою мірою виправдовують кожен вкладений долар, євро, гривню, дозволяючи створювати ефективний робочий простір для ділового спілкування.

Додатково варто відзначити, що виставкова галузь працює не тільки сама на себе, але й сприяє підтримці і відновленню суміжних і супутніх індустрій: туризму та готельного бізнесу, логістичних послуг та перевезень, кафе й ресторанів, інших великих і малих підприємств сфери послуг.

На думку провідних світових експертів, заходи з можливістю безпосередньої комунікації - це найшвидший шлях до відновлення економіки; саме вони забезпечать компаніям найкращу віддачу від інвестицій і повноцінний доступ до ринків.

Зрештою, за час вимушеної ізоляції люди очевидно засумували за живим спілкуванням. Жодні інші формати не замінять повноцінних зустрічей, обговорень і дискусій між учасниками ринку, особливо якщо мова йде про великі спеціалізовані виставки з демонстрацією продукції в режимі реального часу і бізнес‑форуми за участю лідерів галузей і відповідальних представників держави.

Саме такі заходи організовуються на найвищому рівні в Міжнародному виставковому центрі.